شرکت‌های همکار

شرکت آذرتاب پویا

شرکت آذرتاب پویا

شرکت بهینه‌سازان صنعت تاسیسات

شرکت بهینه‌سازان صنعت تاسیسات

شرکت بازرگانی و کالای گاز پارس

شرکت بازرگانی و کالای گاز پارس

شرکت برسام نیرو خاوران

شرکت برسام نیرو خاوران

شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران

شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران

شرکت آذرتاب پویا

شرکت آذرتاب پویا

در جهت استفاده از دانش، تجهيزات و خدمات متقابل شرکت‌های همکار در اجرای مشترک طرح‌ها و پروژه‌های تاسیسات، ماناسازان با شرکت «آذرتاب پویا» تفاهم‌نامه همکاری امضا نموده‌است.
شرکت «آذرتاب پویا» در سال ۱۳۷۷ با مشارکت تعدادي از متخصصان کارآزموده و مجرب تشکيل گرديده و با توجه به به سوابق اجرایی قبلی و توانمندی‌ها، بیشتر در زمینه طراحی و اجرای تاسیسات صنعتی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاه‌ها و کارخانجات فعالیت نموده‌‌است
شرکت آذرتاب پویا، دارای رتبه پایه ۵ پیمانکار در رشته تاسیسات و تجهیزات، و صنعت و معدن، از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور می‌باشد.

شرکت بهینه‌سازان صنعت تاسیسات

شرکت بهینه‌سازان صنعت تاسیسات

شرکت بهینه‌سازان صنعت تأسیسات، دارای رتبه مشاوره از سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت در زمینه ممیزی انرژی ساختمان و صنعت، پروانه مرکز پژوهشی در زمینه‌ بهینه‌سازی مصرف انرژی در صنعت و ساختمان، از وزارت صنایع و معادن و گواهی‌نامه بازرسی استانداردهای ملی معیار مصرف انرژی در صنایع، از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان اولین شرکت، می‌باشد.

شرکت بازرگانی و کالای گاز پارس

شرکت بازرگانی و کالای گاز پارس

شرکت خدمات بازرگانی و کالای گاز پارس (KGC) به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه شرکت های توربو کمپرسور نفت (OTC) وابسته به صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت با هدف ارائه خدمات بازرگانی به صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و شرکت های تابعه توربو کمپروسور نفت در شهریور ماه 1383 تاسیس گردید و همراه با رعایت و اعمال استانداردهای کیفی و فنی و رضایت مندی مشتریان ، در جهت توسعه بازارهای خود فعالیت نموده است. این شرکت تاکنون موفق به دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیتISO9001 ، گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002 ، گواهی تعهد به تعالی سازمانی و استانداردهای مدیریت زیست محیطی ISO14001 ، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO18001 شده است.
شرکت‌های ماناسازان سدید و کالای گاز پارس، به منظور استفاده از خدمات متقابل و مشارکت در اجرای طرح‌های تأمین کالا و تجهیزات موردنیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی از منابع معتبر خارجی، با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا نموده‌اند.

شرکت برسام نیرو خاوران

شرکت برسام نیرو خاوران

شرکت برسام نیرو خاوران از جمله همکاران ماناسازان سدید بوده که سابقه‌ای فعال در حوزه‌های مختلف انرژی‌های تجدیدپذیر دارد. ماناسازان در زمینه همکاری‌های پروژه‌ای و برگزاری دوره‌های آموزشی تکنولوژی‌های نو، با این شرکت تفاهم نامه همکاری امضا نموده است. این شرکت با بهره‌گیری از اساتید معتبر دانشگاهی و کادر مجرب و متخصص در زمینه تحقیق و توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر، به تامین، طراحی و نصب تجهیزات مرتبط با این انرژی‌ها می پردازد. طرح‌های به پایان رسیده‌ای شامل چند نیروگاه تجدیدپذیر با مجموع ظرفیت 260 کیلووات و پروژه‌های در حال ارائه‌ای، از جمله نیروگاه یک مگاواتی هیبریدی برای منطقه ویژه اقتصادی بیرجند و طرح نیروگاه بادی ۱۰ مگاواتی در منطقه خواف خراسان رضوی از جمله فعالیت‌های مجموعه نامبرده می باشند. هم چنین سیستم‌های هیبریدی خانگی و اداری نیز در زمره امور دیگر این شرکت جای می‌گیرند.

شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران

شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران

ماناسازان سدید بر مبنای تجارب و دانش فنی خود به عنوان مشاور در زمینه مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی و طراحی تأسیسات، با شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران همکاری می نماید. این دو شرکت به منظور شناسایی و به کارگیری تجربیات، توانمندی ها و پتانسیل‌های هر یک از طرفین در بازاريابي، انعقاد قرارداد و اجرای پروژه‌های مشترک، با یکدیگر تفاهم نامه همکاری امضا نموده اند. شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران (سهامی خاص)، از پیشروان عرصه خدمات مهندسی و مشاوره ای کشور می باشد. این شرکت با نام تکنولوگ – مشاورین مهندسی و صنعت، از سال ۱۳۴۷ در راستای تحقق اهداف و رسالت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مهندسی و مشاوره ای صنعتی آغاز نموده و پس از انقلاب اسلامی با تغییر نام به شرکت مهندسین مشاور صنعتی ایران به ادامه ارائه خدمات مشاوره مهندسی در صنایع نیروگاهی، نفت و گاز، فلزات اساسی، حمل و نقل ریلی و …کشور ادامه داده است. شرکت مهندسين مشاور صنعتي ايران، در زمینه های زیر دارای گواهی صلاحیت خدمات مشاوره از سازمان برنامه و بودجه است و ماناسازان به حسب نیاز خود در مناقصات و پروژه های دولتی، از مشارکت با این شرکت بهره می گیرد:
ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و نظامی (پایه ۱)
سازه (پایه ۱)– صنایع فلزات اساسی و ماشین سازی (پایه ۱)
تأسیسات برق و مکانیک (پایه ۱)
بازرسی فنی (پایه ۳)
بهینه سازی انرژی (پایه ۳)