مقالات, بهینه سازی مصرف انرژی

شارژ کنترلر Dou Racer برای شما که کمپر دارید!

معرفی شارژ کنترلر سری Dou Racer  برند EPever

اگر کمی با برق خورشیدی آشنایی داشته باشید حتما نام برند EPever را شنیده اید. شرکت EPever یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات برق خورشیدی است. انواع شارژ کنترلرهای خورشیدی MPPT و PWM ، انواع اینورترهای تمام سینوسی و سانورتر از مهم ترین محصولات این شرکت می‌باشند که در بسیاری از پروژه های صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شارژ کنترلر سری DOU Racer یکی از محصولات این شرکت می‌باشد.

این شرکت معتبر جهانی هر سال محصولات متنوع و جدیدی به بازار ارائه می‌کند. یکی از جدیدترین محصولات ارائه شده ، شارژ کنترلرهای MPPT سری Due Racer می‌باشد. یکی از موارد بسیار مهم استفاده از این شارژ کنترلرها، در وسایل نقلیه‌ای است که به برق خورشیدی مجهز شده‌اند مثل کمپرها و کاروان‌ها، قایق‌ها و ….

همان طور که می‌دانیم در بسیاری از وسایل نقلیه علاوه برباتری خود وسیله، از باتری خورشیدی هم استفاده می‌شود.

سیستم باتری خورشیدی، برق تجهیزات الکتریکی داخل وسیله نقلیه را تامین می‌کند و باتری وسیله نقلیه برای استارت موتور و شاید تامین مصارف محدودی مثل روشنایی کاربرد دارد. برای شارژ باتری سیستم برق خورشیدی از شارژ کنترلرهای معمولی هم می‌توان استفاده کرد اما باتری استارت وسیله نقلیه ممکن است در صورت خاموش بودن ماشین و …دچار افت ولتاژ شود. در این صورت ممکن است باتری از کار بیفتد یا عمر آن بسیار کاهش یابد.

برای رفع این مشکل، در سری جدید شارژ کنترلرهای EPever یعنی سری Dou Racer از یک شارژ کنترلر 1 آمپر اضافی استفاده شده تا باتری وسیله نقلیه را هم شارژ کند. در این صورت باتری استارت در صورت خاموش بودن ماشین دچار افت ولتاژ نمی‌شود.

به دلیل بالا بودن این قابلیت مهم، Due Racer بسیار مورد علاقه کمپرداران واقع شده است.

 

برای خرید “شارژ کنترلر خورشیدی  EPever مدل Dou Racer” با ما تماس بگیرید و یا از طریق همین سایت، سفارش خود را ثبت نمایید.

1/5 - (4 امتیاز)
بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *